Relaks Minda

Wordless W#23 - Kekurangan Bukan Halangan | Relaks Minda Relaks Minda
Written by: Bin Muhammad
Relaks Minda, Updated at:

Wednesday, 29 May 2013

Wordless W#23 - Kekurangan Bukan Halangan


Jom kita lumba lari...

kekurangan bukan halangan

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

kekurangan bukan halangan
Sedia!   1...  2...  Tiii....

Admin...

42 comments:

  1. ....yang penting kesungguhan & tidak kenal erti putus asa. Jatuh, bangun...jatuh lagi, bangun dan teruskan usaha.... :)

    ReplyDelete
  2. y penting usaha.. smua manusia lemah n ada kekurangan tapi jgn disebabkan kekurangan itu kita malas nak berusaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendapat yg pasti semua orang akan kata...setuju!
      Thx aisya

      Delete
  3. Kuat semangat mereka nie...kita pulak yg cukup sifat ni selalu mengeluh..
    -muhasabah diri-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg sempurna mengeluh...yg kekurangan bersyukur...Hmmm

      Delete
  4. Sungguh menyentuh hati.... Tiada yg mampu menghalang andai kita sentiasa positif dan berusaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup mesti positif...kekurangan itu adalah semangat dan kekuatan!

      Delete
  5. usaha tangga kejayaan..harus dipuji mereka sebegini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat semangat bagi insan yg sempurna

      Delete
  6. yang penting usaha dan semangat kental yang ditunjukkan...

    ReplyDelete
  7. jatuh kali ke-8.. apa salahnya bangkit untuk kali ke-9 kan.??
    usaha tu mesti ada ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak kira berapa kali jatuh...jika berusaha, pasti kejayaan akan tiba

      Delete
  8. Mereka ialah manusia yang hebat..saya kagum dengan orang macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merekalah contoh terbaik buat kita...

      Delete
  9. berjaya dan usaha tangga kejayaan,yeah ! dah menang baru akan dara kepuasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak kira apa jua keadaan...usaha itu tangga kejayaan!

      Delete
  10. Tabahkan mereka..org2 yang sudah diuji selalunya tabah. Kita yang belum diuji ni takut utk hadapi andainya suatu hari tiada tangan atau kaki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan takut dengan ujian kerana ianya adalah rahmat yg pasti ada hikmah disebaliknya... Sentiasa positif!

      Delete
  11. Orang yang kuat akan selalu diuji. Orang berjaya akan teruskan perjalanan. Orang gagal akan mengalah.

    Ketahuilah, orang berjaya gagal lebih banyak dari mereka yang gagal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mendalam sekali maksudnya... Perlu bersikap positif dan jgn mudah mengalah, gagal itu hanya ujian untuk berjaya!

      Delete
  12. Sedih tengok BM....

    SubhaAllah...mereka masih diberi kegembiraan walaupun kekurangan mengatasi segalanya.....Allah amat menyayangi mereka....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn sedih tengok saya...hehe

      Keceriaan itu jalan untuk mengatasi kesedihan.. Kekuatan dalaman mengatasi luaran, itulah kejayaan sebenarnya.

      Delete
  13. subhanaAllah... tengok mereka mampu tersenyum walaupon kekuarangan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekurangan lahiriah itu terlihat, tetapi kekuatan dalaman hanya dpt disaksikan dgn aksi dan riak wajah...

      Delete
  14. Replies
    1. Satu perkataan yg menggambarkan keseluruhan cerita...love it! :)

      Delete
  15. subhanallah...kekurangan + usaha + tak putus asa..dialah yg terbaek dr yg normal =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang normal belum tentu kuat dalamannya...


      Delete
  16. Replies
    1. Betul tu...bukan sahaja badan kena kuat, semangat pun kena kuat!

      Delete
  17. allahuakbar, kuat semangat budak2 nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semangat yg kuat pasti dapat mengatasi zahir yg lemah!

      Delete
  18. Nak seribu daya kan...
    Walaupun kekurangan tapi keinginan tetap boleh dipenuhi jika ada semangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesungguhan dan semangat...nak seribu daya! Benar sekali!

      Delete
  19. Semangat yang kental... macam bikers Kental...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi...mentang2 baru lepas nonton wayang :)

      Delete
  20. Saya sgt2 kagum dgn mereka, kelebihan sebalik kekurangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul KA...semnagat spt mereka lah yg kita inginkan...

      Delete

Coretan anda amat-amat saya hargai. Terima kasih daun keladi, jangan lupa berkunjung lagi... Blog ini sudah diformat dofollow, setiap komen juga akan memberi backlink untuk anda...

*Semua komen dari Anonymous dianggap spam...Maaf ye


ShareThis

 

Blog Rank

Blog Archive

PING Service

Backlink

Active Search Results Blogged.my My Ping in TotalPing.com
Author :