Relaks Minda

Rabu, 29 Mei 2013

42 komentar:

  1. ....yang penting kesungguhan & tidak kenal erti putus asa. Jatuh, bangun...jatuh lagi, bangun dan teruskan usaha.... :)

    BalasHapus
  2. y penting usaha.. smua manusia lemah n ada kekurangan tapi jgn disebabkan kekurangan itu kita malas nak berusaha :)

    BalasHapus
    Balasan
    1. Pendapat yg pasti semua orang akan kata...setuju!
      Thx aisya

      Hapus
  3. Kuat semangat mereka nie...kita pulak yg cukup sifat ni selalu mengeluh..
    -muhasabah diri-

    BalasHapus
    Balasan
    1. Yg sempurna mengeluh...yg kekurangan bersyukur...Hmmm

      Hapus
  4. Sungguh menyentuh hati.... Tiada yg mampu menghalang andai kita sentiasa positif dan berusaha.

    BalasHapus
    Balasan
    1. Hidup mesti positif...kekurangan itu adalah semangat dan kekuatan!

      Hapus
  5. usaha tangga kejayaan..harus dipuji mereka sebegini..

    BalasHapus
    Balasan
    1. Buat semangat bagi insan yg sempurna

      Hapus
  6. yang penting usaha dan semangat kental yang ditunjukkan...

    BalasHapus
  7. jatuh kali ke-8.. apa salahnya bangkit untuk kali ke-9 kan.??
    usaha tu mesti ada ^___^

    BalasHapus
    Balasan
    1. Tidak kira berapa kali jatuh...jika berusaha, pasti kejayaan akan tiba

      Hapus
  8. Mereka ialah manusia yang hebat..saya kagum dengan orang macam ni.

    BalasHapus
    Balasan
    1. Merekalah contoh terbaik buat kita...

      Hapus
  9. berjaya dan usaha tangga kejayaan,yeah ! dah menang baru akan dara kepuasan

    BalasHapus
    Balasan
    1. Tidak kira apa jua keadaan...usaha itu tangga kejayaan!

      Hapus
  10. Tabahkan mereka..org2 yang sudah diuji selalunya tabah. Kita yang belum diuji ni takut utk hadapi andainya suatu hari tiada tangan atau kaki..

    BalasHapus
    Balasan
    1. Jangan takut dengan ujian kerana ianya adalah rahmat yg pasti ada hikmah disebaliknya... Sentiasa positif!

      Hapus
  11. Orang yang kuat akan selalu diuji. Orang berjaya akan teruskan perjalanan. Orang gagal akan mengalah.

    Ketahuilah, orang berjaya gagal lebih banyak dari mereka yang gagal

    BalasHapus
    Balasan
    1. Mendalam sekali maksudnya... Perlu bersikap positif dan jgn mudah mengalah, gagal itu hanya ujian untuk berjaya!

      Hapus
  12. Sedih tengok BM....

    SubhaAllah...mereka masih diberi kegembiraan walaupun kekurangan mengatasi segalanya.....Allah amat menyayangi mereka....:)

    BalasHapus
    Balasan
    1. Jgn sedih tengok saya...hehe

      Keceriaan itu jalan untuk mengatasi kesedihan.. Kekuatan dalaman mengatasi luaran, itulah kejayaan sebenarnya.

      Hapus
  13. subhanaAllah... tengok mereka mampu tersenyum walaupon kekuarangan :)

    BalasHapus
    Balasan
    1. Kekurangan lahiriah itu terlihat, tetapi kekuatan dalaman hanya dpt disaksikan dgn aksi dan riak wajah...

      Hapus
  14. Balasan
    1. Satu perkataan yg menggambarkan keseluruhan cerita...love it! :)

      Hapus
  15. subhanallah...kekurangan + usaha + tak putus asa..dialah yg terbaek dr yg normal =)

    BalasHapus
    Balasan
    1. Yang normal belum tentu kuat dalamannya...


      Hapus
  16. Balasan
    1. Betul tu...bukan sahaja badan kena kuat, semangat pun kena kuat!

      Hapus
  17. allahuakbar, kuat semangat budak2 nih

    BalasHapus
    Balasan
    1. Semangat yg kuat pasti dapat mengatasi zahir yg lemah!

      Hapus
  18. Nak seribu daya kan...
    Walaupun kekurangan tapi keinginan tetap boleh dipenuhi jika ada semangat

    BalasHapus
    Balasan
    1. Kesungguhan dan semangat...nak seribu daya! Benar sekali!

      Hapus
  19. Semangat yang kental... macam bikers Kental...hehe

    BalasHapus
    Balasan
    1. Amboi...mentang2 baru lepas nonton wayang :)

      Hapus
  20. Saya sgt2 kagum dgn mereka, kelebihan sebalik kekurangan

    BalasHapus
    Balasan
    1. Betul KA...semnagat spt mereka lah yg kita inginkan...

      Hapus

Coretan anda amat-amat saya hargai. Terima kasih daun keladi, jangan lupa berkunjung lagi... Blog ini sudah diformat dofollow, setiap komen juga akan memberi backlink untuk anda...

*Semua komen dari Anonymous dianggap spam...Maaf ye


ShareThis

 
Toggle Footer
Top