Catat Ulasan

  1. ....yang penting kesungguhan & tidak kenal erti putus asa. Jatuh, bangun...jatuh lagi, bangun dan teruskan usaha.... :)

    BalasPadam
  2. y penting usaha.. smua manusia lemah n ada kekurangan tapi jgn disebabkan kekurangan itu kita malas nak berusaha :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pendapat yg pasti semua orang akan kata...setuju!
      Thx aisya

      Padam
  3. Kuat semangat mereka nie...kita pulak yg cukup sifat ni selalu mengeluh..
    -muhasabah diri-

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg sempurna mengeluh...yg kekurangan bersyukur...Hmmm

      Padam
  4. Sungguh menyentuh hati.... Tiada yg mampu menghalang andai kita sentiasa positif dan berusaha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hidup mesti positif...kekurangan itu adalah semangat dan kekuatan!

      Padam
  5. usaha tangga kejayaan..harus dipuji mereka sebegini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buat semangat bagi insan yg sempurna

      Padam
  6. yang penting usaha dan semangat kental yang ditunjukkan...

    BalasPadam
  7. jatuh kali ke-8.. apa salahnya bangkit untuk kali ke-9 kan.??
    usaha tu mesti ada ^___^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tidak kira berapa kali jatuh...jika berusaha, pasti kejayaan akan tiba

      Padam
  8. Mereka ialah manusia yang hebat..saya kagum dengan orang macam ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Merekalah contoh terbaik buat kita...

      Padam
  9. berjaya dan usaha tangga kejayaan,yeah ! dah menang baru akan dara kepuasan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tidak kira apa jua keadaan...usaha itu tangga kejayaan!

      Padam
  10. Tabahkan mereka..org2 yang sudah diuji selalunya tabah. Kita yang belum diuji ni takut utk hadapi andainya suatu hari tiada tangan atau kaki..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan takut dengan ujian kerana ianya adalah rahmat yg pasti ada hikmah disebaliknya... Sentiasa positif!

      Padam
  11. Orang yang kuat akan selalu diuji. Orang berjaya akan teruskan perjalanan. Orang gagal akan mengalah.

    Ketahuilah, orang berjaya gagal lebih banyak dari mereka yang gagal

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mendalam sekali maksudnya... Perlu bersikap positif dan jgn mudah mengalah, gagal itu hanya ujian untuk berjaya!

      Padam
  12. Sedih tengok BM....

    SubhaAllah...mereka masih diberi kegembiraan walaupun kekurangan mengatasi segalanya.....Allah amat menyayangi mereka....:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn sedih tengok saya...hehe

      Keceriaan itu jalan untuk mengatasi kesedihan.. Kekuatan dalaman mengatasi luaran, itulah kejayaan sebenarnya.

      Padam
  13. subhanaAllah... tengok mereka mampu tersenyum walaupon kekuarangan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kekurangan lahiriah itu terlihat, tetapi kekuatan dalaman hanya dpt disaksikan dgn aksi dan riak wajah...

      Padam
  14. Balasan
    1. Satu perkataan yg menggambarkan keseluruhan cerita...love it! :)

      Padam
  15. subhanallah...kekurangan + usaha + tak putus asa..dialah yg terbaek dr yg normal =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang normal belum tentu kuat dalamannya...


      Padam
  16. Balasan
    1. Betul tu...bukan sahaja badan kena kuat, semangat pun kena kuat!

      Padam
  17. allahuakbar, kuat semangat budak2 nih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semangat yg kuat pasti dapat mengatasi zahir yg lemah!

      Padam
  18. Nak seribu daya kan...
    Walaupun kekurangan tapi keinginan tetap boleh dipenuhi jika ada semangat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesungguhan dan semangat...nak seribu daya! Benar sekali!

      Padam
  19. Semangat yang kental... macam bikers Kental...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amboi...mentang2 baru lepas nonton wayang :)

      Padam
  20. Saya sgt2 kagum dgn mereka, kelebihan sebalik kekurangan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul KA...semnagat spt mereka lah yg kita inginkan...

      Padam

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Top