Relaks Minda

Thursday, 18 October 2012
One comments

Pelbagai gelagat & ragam manusia...

 Kali ini relaks minda dengan melihat pelbagai gelagat manusia pula... 
Manusia ini ada pelbagai ragam, rupa, gaya, kemahiran dan tidak kurang juga unik dan pelik. Kita di beri akal fikiran...fikirkanlah kewarasan dalam melakukan sesuatu....Anda lihat dan nilaikanlah sendiri


Lelaki ini dengan gaya rambut trojan tahap melampau!

Mungkin nampak unik tapi...tidakkah ianya menyusahkan diri...



Lelaki ini pula mempunyai kemahiran yang unik...

Seekor ular boleh melalui rongga hidung dan keluar melaui mulut. Nampak mengerikan pula...


Ini pula adalah satu tempat yang menyediakan kemudahan untuk perokok di tempat larangan merokok...

Idea yang menarik tapi jika di sini agak-agak ada ke yang sanggup duduk dalam tu...Hmmm...

Sungguh unik dan menarik...

Bukan mudah untuk mendapatkan misai dan bentuk yang begitu... Perlukan kesabaran dan penjagaan yang rapi...


Ini mungkin aksi yang tidak masuk akal... Seluar hilang kot.
Kalaulah terlucut kain tu...kes naya!

Macam masih di zaman batu jer...

Aksi selanjutnya tidak dapat disiarkan kerana terlalu ngeri...

Mengantuk tahap gaban ni... Agaknya tayar tu jenama Dunlop...tu yang syok... Lena giler.
Aksi yang tak sanggup kita lihat... Andai... tak sanggup nak tulis...

Apapun satu aksi yang sangat berani! Keyakinan dan memahami sifat haiwan itu juga penting untuk melakukan aksi ini.

Aksi lawak sengal...

Satu lagi aksi ngeri...
Lihat betapa besarnya buaya itu, boleh sekali ngap ajer orang tu...


Mana mau lari...hahaha...

Apelah yang di belek dek orang tua ni...

Kalau dah gatal sangat tu...akal jadi hilang kewarasan....

Kelakarnya lah selipar dia...

Lihatlah kedaifan sesetengah manusia... Bersyukur lah dengan apa yang kita ada ada kerana ianya lebih baik dari ini...

Tersalah interview.... atau....anda sambunglah sendiri...

Sayang sungguh unta ini dengan tuannya...

Binatang pun mampu menyayangi manusia jika manusia menyayangi dan menjaga mereka dengan baik...

Apatah lagi jika sesama manusia...




Semoga anda sedikit terhibur...kerana ketawa itu adalah penawar minda paling mujarab...selain dari relaks...


Admin...

1 comments:

Coretan anda amat-amat saya hargai. Terima kasih daun keladi, jangan lupa berkunjung lagi... Blog ini sudah diformat dofollow, setiap komen juga akan memberi backlink untuk anda...

*Semua komen dari Anonymous dianggap spam...Maaf ye


ShareThis

 
Toggle Footer
Top