Masjidil haram, Mekah - Dulu, Kini dan Akan Datang


 Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum...
Entri kali ini hanya untuk santapan mata.
Pahala mudah untuk kita di Bulan Ramadhan ini.
Saksikan perubahan Masjidil haram dari dulu, kini dan akan datang.

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

masjidil haram, mekah

Selamat menikmati hujung minggu dan selamat menjalani ibadah puasa disamping melakukan amal ibadat.
Terima kasih bersama Relaks Minda..

p/s : entri auto publish, sekarang ini saya sudah berada di kampung... ingin menikmati  bersahur, berpuasa dan berbuka, bersama ibu tercinta. 
Admin...

63 Komentar untuk "Masjidil haram, Mekah - Dulu, Kini dan Akan Datang"

Subhanallah...indahnya rumah Allah :)
Terpesona mata memandang...teringin nak jejak sana...

harap dapat jejak ke sana satu hari nanti..

subhanallah, cantiknya.. selamat bercuti bersama keluarga tercinta..

Semakin moden sekarang ni. Alhamdulillah la kan.

Selamat menjalani ibadah puasa dan berbuka bersama keluarga di kampung.

Subhanallah.. selamat berhujung minggu bersama ibunda tercinta.memandang wajah ibu juga adalah suatu ibadah =)

Subhanallah, indah sekali, berharap untuk sampai ke sana suati hari nanti..btw, saya follow blog kamu..

Alhamdulillah, dapat pahala tengok Kaabah. Nway Salam 12 Ramadhan BM...

semakin indah.... tp risau gak dgn bnyk bangunan pencakar langit....

My recent post : Khasiat Halia - Infografik

Subhanallah...moga sampai jugak di sana suatu hari nanti.

Gambar bawah sekali,tak nampak dah mana kaabahnya..

Semoga saya akan menjadi tetamu Allah suatu hari nanti..Amin!Selamat berbuka bersama bonda tersayang...

Subhanallah, bila kah kaki ini akan dapat menjejak kesana..

Subhanallah...Semoga kita menjadi bagian dari orang yang di ijinkan Allah untuk mengunjunginya..Amien Ya Rabbal Alamin

subhanaAllah, terpesona :) cantiknye

memang cantik...semoga ada rezeki dan panjang umur untuk jejak kaki ke sana

jemaah haji semakin ramai. kena la perluaskan selalu.

Semakin canggih dan moden.. semoga kita berpeluang pergi ke sana..

Sangat bersyuukur dpt menikmati Kota Mekah yg penuh dengan kemajuan sekarang ni

yg last tu ... mudah2n dpt menikmati . dpt gak bm berpuasa bersama keluarga di kg . selamat berpuasa ...

subhanallah, bilalah rezeki kami nak menjejakkan kaki ke sana...

semaki tegar ia merubah dek pembagunan

Assalammualikum...BM,

Teringin jugak pergi..insaallah ada rezeki nak pergi sangat2...

mselim3

pls: renovate nie... menyebabkan kerajaan arab saudi mengurangkan kuota haji bg elak kesesakan jemaah haji...

menarik n3 ni.. berbeza sungguh yer !

subhanallah =) betol2 cantik..hrap 1hri nnti ambe dpat kesana bersama family tersayang..

SubhanAllah, makin cantikkan masjidil haram ni.. Moga2x saya dn keluarga dpat ke mekah suatu masa nnti. Amin2x

Subhanallah...indahnya kota Mekah. Lambang kekuatan Islam.

Terima kasih cik akak..Insyaallah, semoga ianya menjadi kenyataan suatu hari nanti

Insyaallah, semoga ianya menjadi kenyataan suatu hari nanti..
Terima kasih Anisa

Benar sekali kak nah, syukur alhamdulillah kerana masih ada ibu.

Semoga Allah permudahkan, terima kasih Alyn :)

Terima kasih Raudzah, salam ramadhan jua buat anda

Ya..kemajuan dan pembesaran seiring mengikut peredaran masa.

Dunia di akhir zaman...itukan salah satu petanda nya.

Insyaallah, semoga Allah permudahkan dan makbulkan impian anda

Pembesaran mega yang membuatkan kaabah semakin terlindung dan kurang menyerlah berbanding bangunan raksaksa di sekitarnya.

Insyaallah Ummmi, semoga Allah permudahkan dan makbulkan.
Terima kasih :)

Iinsyaallah...semoga termakbul juga suatu hari nanti

Insyaallah...Semoga Allah makbulkan impian anda. Amien

Insyaallah...semoga Allah makbulkan

Ya...pembesaran seiring dengan keperluan semasa.

Itulah harapan kita semua, semoga Allah makbulkan.

Semoga kita panjang usia utk diberi peluang menjejakkan kaki kesana.

Terima kasih...Alhamdulillah, impian terlaksana dgn izin Allah.

Insyaallah...berdoa dan berusaha. Semoga Allah permudahkan...amiin

Pembangunan untuk kemudahan dan keselesaan berdasarkan keperluan semasa. Semakin Gah!

Waalaikumsalam mselim3,
Insyaallah...semoga Allah makbulkan dan permudahkan keinginan anda.

p/s: Ya...memang ramai yg tertunda umrahnya krn renovation besar-besaran ini.

Terima kasih KA...Nampakkan perubahannya yg sungguh ketara!

Terima kasih KA, semoga murah rezeki anda

Semoga Allah permudahkan dan makbulkan impian mu, Fais.

Insyaalalh, saya doakan semoga Allah makbulkan impian anda.
Terima kasih zaki

Tempat yang terindah, paling suci dan menjadi kiblat umat islam. Ya..lambang kekuatan, perpaduan dan keagungan Islam

makin lama makin indah bro..tringin hendak pergi..

sudah tanam cita-cita nak ke sana... insyaAllah..

Insyaallah, semoga Allah permudahkan

Semoga cita2 Mia dimakbul Allah

tempat yg hendak dijejaki bersama suami..In Syaa Allah

sesuai dgn peredaran zaman dan peningkatan jemaah haji dari tahun ke tahun....

yang penting ibadah semakin nyaman

Coretan anda amat-amat saya hargai. Terima kasih daun keladi, jangan lupa berkunjung lagi... *Semua komen dari Anonymous dianggap spam...Maaf ye

Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

 
Copyright © 2014 Relaks Minda - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info