Pelbagai Pilihan Rak Buku Dengan Rekaan Kreatif: Ruang tamu, ruang rehat, ruang bacaan dan bilik tidur pastinya tidak lengkap jika tidak mempunyai sebuah rak sebagai tempat untuk anda meletakkan buku, barang perhiasan dan sebagainya. Rekaan kreatif sebuah rak juga memainkan peranan penting untuk mencantikkan dan menarik perhatian suasana di sesebuah ruang.

Suai padan dan rekabentuk rak begitu penting untuk di sesuaikan dengan keluasan, rekabentuk dan tema ruang selain fungsinya yang bertepatan. 

Pemilihan rak yang tepat menjadikan ruang tersebut menarik, tampak unik dan eksklusif. Berikut adalah beberapa idea dan contoh rak yang menarik dan unik untuk memberi idea kepada anda dalam menghias dan mengubah ruang di dalam rumah anda agar tampak berbeza dan menarik. 

rak buku 
rak buku 
rak hiasan 
rak buku 
rak barang 
rak hiasan 
rak buku 

rak hiasan 
rak hiasan 
rak buku 
rak bukurak buku 
rak buku 
rak hiasan 
rak buku 
rak bukurak buku

Mungkin ada diantaranya menarik perhatian anda dan memberi idea untuk anda membuat perubahan pada ruang atau pun rak di rumah mahupun di pejabat anda. Kelainan memainkan peranan penting agar suasana kelihatan segar dan menarik

Penting bagi kita sentiasa membuat pembaharuan dalam suasana di sekeliling kita kerana ianya adalah terapi secara psikologi pandangan untuk menghilangkan kebosanan dan memberi kesegaran minda. Jangan takut untuk bereksperimen dengan susunan dan hiasan kerana ianya menjana pemikiran dan minda yang kreatif dan cergas.



Admin...

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap